Forum » Gästböcker

Gästbok för Yngve Granath

• för 13 år sedan (2007-09-05 16:25)

Detta är gästboken för Yngve Granath!
    Här kan du skriva en kommentar eller hälsning till Yngve Granath direkt från forumet!
    Det som skrivs här kommer visas på användarens egna sida också under "Gästbok". Användarens egna sida kan du besöka här: http://www.itköket.se/Yngve Granath

• för 13 år sedan (2007-11-13 13:07) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner +1

väntar på resten av receptet.......

• för 12 år sedan (2008-03-19 17:51) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Hej Yngve,
    Svar på din fråga om antal medlemmar.
    Just nu har vi lite under 200 registrerade medlemmar, men alla skriver inte så mycket tyvärr :(

De flesta hämtar nog recept och behåller dem i receptboken skulle jag tro, eller för mailprenumerationens skull.

Vad vi skulle önska är såklart fler receptskrivare och matnyfikna som skriver lite om allt mellan himmel och jord, så som du gör! Det vore roligt :)

• för 12 år sedan (2008-03-19 21:14) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Det vore kul med fler medlemmar, ju flera idéer och recepttips.

• för 12 år sedan (2008-03-19 23:06) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Vi skulle önska det såklart, men vi vill inte heller gå vägen att tvinga folk att bli medlemmar, det känns inte riktigt schyst och jag tror det mest skulle irritera. Sånt irriterar mig iaf. Vi får locka med någonting som är bättre helt enkelt!

Jag kan tjuvskvallra om att det kommer en inköpslista till helgen som kanske kan locka :) Då finns det en anledning att lägga upp sina egna gamla recept också, så man kan få dem på samma lista, och omräknat i antal personer såklart, redo för att gå till butiken.

Jag har provat den själv här hemma i hemlighet några veckor och den är väldigt praktisk.

Vi filar på det sista :) Den kommer snart. Vore väldigt roligt att få höra din syn på den!

• för 12 år sedan (2008-03-20 08:51) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Ju fler ecept det finns att välja på så borde det locka fler medlemmar kanske.
    Jag lägger bara in de maträtter jag har provat och tycker om.
    Jag har massor med recept nerskrivna, 15 A-4 pärmar med olika kategorier. Där finns allt, från minsta småkaka till stora stekar och utländska rätter.
    Det började med att jag skrev ner alla urklippta recept som låg överallt i lådorna, sen bara fortsatte det av bara farten.

• för 12 år sedan (2008-03-21 10:56) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

ja, det skulle vara rolig med en kategori (stavning) med utländska maträtter :D

• för 12 år sedan (2008-03-21 18:19) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Gjorde en tråd av kategoridiskussionen här:
    Kategorier
    Kan vi fortsätta diskutera där.

• för 12 år sedan (2008-05-22 06:44) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Tack för kommentar plus foto till receptet på baconlådan!
    Nu ska jag gå igenom dina recept! Kanske hittar jag tips på mat till helgen där.

Mvh/Bia

• för 12 år sedan (2008-05-22 10:14) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Hej. Hoppas du hittar något i mina recept, annars kanske jag har i mina andra receptsamlingar.

• för 12 år sedan (2008-08-13 23:28) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Hej, jag är ny medlem här och jag har hittat många av dina recept som faller i smaken, senast idag testade jag din skinkstek i ugnen, fantastiskt gott måste jag säga. Jag gjorde det på vildsvin och det blev så mört och fint.

Du måste vara inloggad för att få skriva i forumet. Bli medlem här!