Forum » Nyhetsposter

• Har du handlat på nätet?

Nu är det storhandlat igen. Gjorde det i torsdags, fick varorna i fredags kväll från netXtra.se.

Inköpslistan gjorde det lite snabbare, men när jag valde att inte köpa alla grönsaker för så lång tid framåt som förra gången, så missade jag lite. Fick handla dem idag istället i en vanlig butik.

Tydligen tillsammans med resten av invånarna i Täby :( Eller rättare sagt: tillsammans med alla utom de som jobbar i kassan på den butiken... Åhh vad det var kö. Och alla skulle puttas och klämmas. Jobbigt!

Tänk om allt kunde fungera så smidigt som på nätet! Det är framtiden det! ;)

Och nej, vi får inte nåt betalt för att länka till netXtra! Det är en ganska bra butik som levererar mat i mitt område, inte överhäftig, men bra mat.

Har du handlat på nätet? Mat alltså. Nån erfarenhet? Nån annan butik jag borde prova?

Hjälp andra som inte bor i Stockholmsområdet med dina erfarenheter om nätbutiker! Skriv här om de var bra eller kassa!

Shoppa lugnt!

Skrivet av JensJens för 12 år sedan
  • för 12 år sedan (2008-05-05 16:11) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Nej jag har aldrig handlat matvaror på nätet. Är lite kräsen, vill gärna känna på de matvaror jag köper för att vara säker på att de är färska och smakliga. Jag vet inte, kanske är jag lite larvig.

• för 12 år sedan (2008-05-06 18:18) Bra inlägg? Rösta upp Rösta ner 0

Det tycker jag nog inte att du är. Det är väl rätt naturligt att själv välja och klämma på vad man ska stoppa i sig :D

Netextra var noga med att påpeka att maten hämtas från ett grossistlager och inte som förr ute i butiken där folk hade klämt färdigt på paprikorna redan, utan helt nya.
    Det vi fick var väldigt bra, nästan bättre än de som man plockar själv.

Fick nys om en ny som heter MatAffären Stockholm som jag tänkte prova och se om den är bra. Det är nåt initiativ som Coop gjort för att konkurrera med prisextra. Vet inte hur ny den är dock.

Återkommer med analys :lol:

Du måste vara inloggad för att få skriva i forumet. Bli medlem här!