Forum » Nyhetsposter
-
MatTina, medlem på ITköket.se!
Goda nyheter!
Vi blev väldigt överaskade när MatTina (Tina Nordström) plötsligt blev medlem på ITköket.se!
MatTina är som alla säkert redan vet känd från sina tvprogram men även nyligen vinnare av Let's dance på TV4.
Vi mailade Tina för att få en snabb kommentar och få lite klarhet i vad som gjorde att hon valde just ITköket.se:
MatTina skrev:
Jag tyckte det verkade så roligt på sajten med tips och sånt! Alla var så snälla och röstade på mig i let's dance och jag tänkte att jag skulle ge tillbaka till alla som röstade på mig, fast jag dansade rätt grannt va?
När vi frågade om recepten och matlagningen låg på hyllan nu för dansen så svarade hon:
MatTina skrev:
Najdå! Jag lägger upp alla mina recept på ITköket.se så fort jag kan. Jag tycker det verkar roligt att man kan kommentera och tycka till lite om varandras recept, och att man bestämmer själv hur det ska stå och se ut.
Vi tackade såklart MatTina för både dansen och förtroendet och hoppas hon kommer trivas på ITköket.se, receptsajten där användarna bestämmer! även om de är proffskockar Skrivet av Marcus för 12 år sedan -
Det är den 1 April i dag, så jag tor vad jag vill om detta med Tina.
-
April. April.
-
Ganska fyndigt om jag får säga det själv